Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR – Simona Fedorková
Simona Fedorková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR
Marketing Strategy of Companies on the Market of Mobile Operators in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingových strategií tří největších mobilních operátorů na českém trhu. Cílem této práce je zaprvé určit specifika a kritické faktory úspěchu marketingové strategie na trhu mobilních operátorů v ČR. Zadruhé porovnat společnosti Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. a Telefónica Czech Republic, a. s. na základě analýzy jejich současných …víceAbstract:
This Bachelor's thesis compares marketing strategies of three major mobile operators on the Czech market. The aim of this thesis is first to define particularities and critical success factors of a marketing strategy on the market of mobile operators in the Czech Republic. Secondly, to compare marketing strategies of Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. and Telefónica Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42244
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Pavel Kotyza
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42244
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing Strategy of Hindustan Unilever Limited
Atman Trivedi -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková