Simona Fedorková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR

Marketing Strategy of Companies on the Market of Mobile Operators in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingových strategií tří největších mobilních operátorů na českém trhu. Cílem této práce je zaprvé určit specifika a kritické faktory úspěchu marketingové strategie na trhu mobilních operátorů v ČR. Zadruhé porovnat společnosti Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. a Telefónica Czech Republic, a. s. na základě analýzy jejich současných …více
Abstract:
This Bachelor's thesis compares marketing strategies of three major mobile operators on the Czech market. The aim of this thesis is first to define particularities and critical success factors of a marketing strategy on the market of mobile operators in the Czech Republic. Secondly, to compare marketing strategies of Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. and Telefónica Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42244

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod