Analýza marketingové komunikace advokátní kanceláře Novotná Legal – Zuzana Šilpochová
Zuzana Šilpochová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace advokátní kanceláře Novotná Legal
Analysis of marketing communication of law firm Novotná Legal
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace konkrétní advokátní kanceláře. Zkoumá stávající formu prezentace společnosti a navrhuje zlepšení pro její větší efektivitu. Práce dále uvádí specifika, kterými se řídí marketingová komunikace v právním odvětví a vysvětluje omezení, která pro něj platí.Abstract:
This bachelor thesis analyse marketing communication of a specific law firm. It examines the current form of presentation of the company and suggests improvements for its efficiency. The thesis also gives details on specifics of the marketing communication in the legal sector and explains the limitations that apply to it.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56630
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Ĺuboš Fojtík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56630
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová