Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x) – Bc. Daniel Musil
Bc. Daniel Musil
Diplomová práce
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Controversial marketing methods and their use in practice (Proposal of my own marketing campaign for company x)
Anotace:
Téma diplomové práce je kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost X). Cílem práce je vytvořit guerilla marketingovou kampaň pro společnost X. Ve své práci prověřuji hypotézu, že guerilla marketing má své místo ve firmách s omezeným rozpočtem. V teoretické části jsou proto popsány jednotlivé kontroverzní marketingové metody …víceAbstract:
Theme of the diploma thesis is controversial marketing methods and their use in practice (proposal of my own marketing campaign for company x). Goal of the thesis is to create guerilla marketing campaign for company X. In my thesis, I check hypothesis, that guerilla marketing has it’s place in companies with limited budget. There are described controversial marketing methods individually in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sjku0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Karel Navrátil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUSIL, Daniel. \textit{Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/tmqz8e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu
Pavla Mencová -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing
Pavla Holá -
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Radim Fiala -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova