Ratmir Gaitov

Bakalářská práce

Autonomní řízení auta - optimalizace řízení rychlosti dle pohybových senzorů

Autonomous Car Control - Speed Optimization According to Motion Sensors
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje ovládání modelu automobilu založené na podvozku typu Alamak a mikrokontroléru FRDM-K66F, zejména se jedná o korigování rychlosti jízdy pomocí pohybových senzorů. Byly provedeny testy různých senzorů a signálových filtrů, ze kterých je následně vybraná nejlepší konfigurace. Tyto vybrané signálové filtry byly poté implementovaný s kombinace se vhodnými senzory.
Abstract:
This paper describes the control of a car model based on platform Alamak and microcontroller FRDM-K66F, specifically the correction of driving speed using motion sensors. Tests of different sensor and signal filters were performed, from which the best configuration is then selected. These selected signal filters were implemented in combination with suitable sensors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Petr Olivka
  • Oponent: David Seidl

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava