Teorie a praxe střihu a záznamu hudby – Martin Vrzal
Martin Vrzal
Disertační práce
Teorie a praxe střihu a záznamu hudby
Theory and praxis of music editing
Anotace:
Střih zvukového záznamu je základním způsobem zpracování zvukového signálu a má velmi dlouhou historiiAbstract:
The editing of the sound recording is the basic mode of signal processing and it has very long history
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/2952
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedoucí: Václav Syrový
- Oponent: Ivo Bláha, Miloslav Kulhan
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e); In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 1. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakulta AMUDoktorský studijní program / obor:
Teorie filmové a multimediální tvorby / Teorie filmové a multimediální tvorby
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.