Michaela SCHÖNOVÁ

Bachelor's thesis

Využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ

Abstract:
Práce je zaměřena na využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ. Jejím cílem bylo vytvořit literárně-dramatický projekt pro předškolní děti zaměřený na práci s emocemi. Projekt byl ověřen v praxi v rámci akčního výzkumu, jehož prostřednictvím děti získávaly základní povědomí o existenci emocí, učily se emoce vnímat, zpracovávat a hovořit o nich. Teoretická část se …more
Abstract:
The text is mainly focused on the usage of drama methods when working with emotions in Kindergarten. The project was tested in practise as a part of a field research, through which children gained basic knowledge about the existence of emotions, learned how to perceive them, make sense of them and talk about them. The theoretical part explores the concept of emotions themselves and how they impact …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Eva Gažáková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SCHÖNOVÁ, Michaela. Využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/