Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics – Kristýna Gottwaldová
Kristýna Gottwaldová
Bachelor's thesis
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Digital marketing tools and Google Analytics
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na jeden z nejpoužívanějších nástrojů webové analytiky Google Analytics. První část se zabývá charakteristikou tohoto nástroje a konkrétním nastavením. Druhá část se zaměřuje na porovnání s ostatními populárními nástroji pro měření návštěvnosti. V poslední praktické části je poté představení výukového programu pro studenty.Abstract:
Bachelor thesis is focused on one of the most popular tools for website analytics – Google Analytics. The aim of the first part is to describe this tool and show specific settings. The second part is focused on comparison with other popular measurement tools. Last practical part is dedicated to presentation of the educational program for students.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/e1kjl/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
- Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOTTWALDOVÁ, Kristýna. \textit{Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/tnimgo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Pavlína Potužníková -
Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Pavlína Potužníková -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Měření sledovanosti médií v ČR
Artur Nechyporenko -
Měření návštěvnosti webu
Vítězslav Homolka -
Měření návštěvnosti internetové prezentace
Monika Michenková -
Měření sledovanosti médií v ČR
Michael Štádler -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta