Pojetí výuky geografie z pohledu žáků – Bc. Eliška Fuchsová
Bc. Eliška Fuchsová
Diplomová práce
Pojetí výuky geografie z pohledu žáků
Pupils perceptions of geography and geography education
Anotace:
Diplomová práce „Pojetí výuky geografie z pohledu žáků“ se zabývá zkoumáním představ žáků na druhém stupni základních škol na téma geografie. Výzkum probíhal formou strukturovaných rozhovorů a následného vyhodnocení pomocí metody otevřeného kódování. Výsledkem práce je příběh, který je rozdělený do pěti témat (vztah ke geografii, motivace učit se geografii, obsah geografie, výuka zeměpisu, užitečnost …víceAbstract:
This diploma thesis “Pupils’ perceptions of geography and geography education” deals with examination of secondary school pupils’ perception of the concept of geography. The research was done using structured interviews and subsequent evaluation using the open coding method. The result of this diploma thesis is a story, which is divided into five topics (relation to geography, motivation to learn geography …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j5rze/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Korvasová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Užitečnost geografie pro život a vzdělávání: analýza odborných textů
Jakub Šlechta -
Začínající učitelé geografie: očekávání a realita
Kateřina Prášilová -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská -
Mentoring jako možnost podpory psychického zdraví žáku a studentů
Barbora Romanová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Informovanost logopedů a rodičů o možnostech vzdělávání žáku s vadami řeči
Ivana Holakovská