Projekt Public Relations společnosti TESCOMA s.r.o. – Ing. Zdeňka VOGELTANZOVÁ
Ing. Zdeňka VOGELTANZOVÁ
Diplomová práce
Projekt Public Relations společnosti TESCOMA s.r.o.
Project of Public Relations of The Company TESCOMA, Ltd.
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je projekt public relations společnosti TESCOMA s.r.o. V úvodu jsou formulovány principy public relations, analyzovány nástroje public relations, zpracován a vyhodnocen výzkum. Na základě závěrů z analýz je zpracován projekt public relations, nákladová a riziková analýza projektu a možnosti vyhodnocení účinnosti projek-tu.Abstract:
The topic of my diploma thesis is a project of public relations of the company TESCOMA, Ltd. In the introduction are formulated principles of public relations, analysed tools of pub-lic relations, processed and evaluation of research. On the behalf of findings in analysis, is completed a project of public relations, cost and risk analyse and possibilities of evaluation of project.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOGELTANZOVÁ, Zdeňka. Projekt Public Relations společnosti TESCOMA s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Petr Ozogány -
Public relations vybraného podniku
Daniela Puldová -
Media Relations spoločnosti Golden Apple Cinema, a.s. pri vstupe na slovenský trh
Simona MARINČÁKOVÁ -
Analýza PR aktivit soukromých vysokých škol a formulace doporučení pro AKADEMII STING
Tereza Pešová -
Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci
Iveta Popelková -
Analýza nástrojů PR vybrané společnosti
Lenka Šroufková -
Analýza prostředků, technik a efektivnosti vybrané PR kampaně
Jana Zelená