Bc. Andrea Zachová
Master's thesis
Le cours de français d’une façon amusante
French course in popular form
Abstract:
The thesis consists of two parts: the theory and the practise. The theory includes information that is followed by practical use. There is the description of the level of French language knowledge according to the general European referential framework for languages and description of didactical methods. The methods are: understanding spoken language, reading, understanding written text, speaking and …moreAbstract:
Práce je rozdělena na dvě části: část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje definice a popis pojmů, na které navazuje část praktická. Práce vychází z definice úrovně znalosti francouzského jazyka podle obecného evropského referenčního rámce pro jazyky a popisu didaktických metod. Jedná se o: porozumění mluvenému textu, četbu, porozumění psanému projevu, ústní vyjadřování a písemné …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e0f6x/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
- Reader: Mgr. Marie Červenková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in French Language
Theses on a related topic
-
Vyjádření odborné organizace státní památkové péče v procesu vydávání závazných stanovisek při obnově kulturní památky
Magdaléna MRÁZKOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ