Stanovisko žáků 1. stupně k obtížnosti českého pravopisu – Matěj FRGALA
Matěj FRGALA
Diplomová práce
Stanovisko žáků 1. stupně k obtížnosti českého pravopisu
The opinion of primary school pupils on the difficulty of Czech ortograhpy
Anotace:
Cílem práce je zjistit, zda žáci 1. stupně základní školy vnímají český pravopis jako obtížný, popř. navrhnout změny vedoucí k jeho zjednodušení. Pro žáky pátého ročníku jsme sestavili dotazník. V něm jsme zjišťovali stanovisko nejen k obtížnosti vybraných jazykových jevů pomocí čtyřbodové stupnice, ale i k navrhovaným změnám. Dotazníkové šetření proběhlo na velké spádové škole i na malé soukromé. …víceAbstract:
The aim of this work is to find out whether the pupils of primary school perceive Czech orthography as difficult and to propose changes leading to its simplification. We prepared a questionnaire for pupils of the Year 5. In it, we examined the opinion of the pupils on the difficulty of selected orthography phenomena using a four-point scale and the pupils' opinion on the proposed modifications. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRGALA, Matěj. Stanovisko žáků 1. stupně k obtížnosti českého pravopisu. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Pravopis na 1. stupni ZŠ
Marie Kršková -
Pravopis na 1. stupni základní školy: identifikace nejobtížnějších jevů
Michaela Pospíchalová -
Pravopis na 1. stupni základní školy
Jitka Adámková -
Výuka vyjmenovaných slov na 1.stupni ZŠ
Lucie Eliášová -
Lexikální pravopis v učivu na 1. stupni ZŠ
Olga Jahodová -
Didaktická hra jako aktivizující metoda při výuce pravopisu na 1. stupni základní školy (se zaměřením na vybrané jevy lexikálního pravopisu a komunikační výchovu
Pavla ŠIMEČKOVÁ -
Čeština pro děti imigranty
Hana Straková -
Adaptovaná próza a její využití ve výuce češtiny pro děti-cizince
Eliška Hondlová