Bc. Karpeta Karpeta

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou

Marketing research of the customer satisfaction with choosen store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s prodejnou Tesco a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen maloobchod, marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenosti zákazníků. V praktické části bude charakterizovaná společnost, její uplatňovaný marketingový mix a oslovení zákazníci společnosti Tesco pomocí dotazníkového šetření. Výstupem …více
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to provide information about customer satisfaction in Tescot store and to propose measures to increase this satisfaction. The first theoretical part will introduce retail, marketing, its tools and influences on customer satisfaction. The second practical part will characterize the company, its applied marketing mix and addressed customers of Tesco using a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fig3m/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management