Kateřina ČEČILOVÁ
Bachelor's thesis
Event marketing
Event marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a event marketingu, dále jsou zde popsány pojmy jako je marketingový mix a situační analýza. Praktická část se skládá z představení festivalu Pekelný ostrov, představení organizátorů, vymezení festivalu a cílové skupiny festivalu. Dále je popsán marketingový a komunikační …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with event marketing. The theoretical part focuses on the explanation of the basic concepts of marketing and event marketing, then concepts such as marketing mix and situational analysis are described. The practical part consists of an introduction of the Pekelný ostrov festival, introduction of the organizers, definition of the festival and the target group of the festival …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČEČILOVÁ, Kateřina. Event marketing. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Aneta Uldrichová -
Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti
Tereza Zmetáková -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Analýza event marketingu v rámci poprodejních služeb
Martina Mandová -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská