Bc. Lucie Bartíková

Master's thesis

Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace

Public Trust in Marketing Communication Tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou důvěryhodnosti prostředků marketingové komunikace. Prvním cílem této práce je zjistit, jak lze prostřednictvím jednotlivých nástrojů marketingové komunikace budovat důvěru veřejnosti. Nejdříve je vymezen obsah základních pojmů týkajících se této problematiky, jako je důvěra, veřejnost, marketing a marketingová komunikace. Dále jsou analyzovány nástroje marketingové …more
Abstract:
This thesis is about trustworthiness of marketing communication tools. The first objective of this thesis is to find out how to build public trust through various marketing communication tools. In the beginning there are the basic concepts related to this issue, such as trust, public, marketing and marketing communication. In next part of this thesis, marketing communication tools are analyzed in terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2018
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní