Faktory ovlivňující pracovní výkon a pracovní spokojenost v různých pracovních pozicích – Annabell Danielle Vltavský
Annabell Danielle Vltavský
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující pracovní výkon a pracovní spokojenost v různých pracovních pozicích
Factors affecting job performance and satisfaction of employees with ADHD
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá symptomy ADHD v pracovním prostředí a faktory ovlivňujícími pracovní výkon a spokojenost zaměstnanců ve vztahu k této diagnóze. Prostřednictvím komplexního přehledu literatury práce shrnuje dosavadní poznání na téma ADHD a rozebírá klíčové oblasti této problematiky, jako jsou diagnostická kritéria, odhady prevalence, odlišnosti mezi projevy symptomů v dětství a v dospělosti …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the symptoms of ADHD in the work environment and the factors affecting job performance and employee satisfaction in relation to this diagnosis. Through a comprehensive literature review, the thesis summarizes the existing knowledge on ADHD and discusses the key areas of the subject such as diagnostic criteria , estimates of overall prevalence, differences between childhood …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Jaroslav Petrů
- Oponent: Zuzana Hubinková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová -
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan