Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR – Michaela Kovářová
Michaela Kovářová
Diplomová práce
Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR
The impact of Cause Related Marketing on the consumers in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vliv cause related marketingových kampaní na spotřebitele v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je kromě vymezení CRM věnována pozornost i CSR jakožto konceptu, ze kterého se CRM vyvinul. Pro zjištění situace na českém trhu byly analyzovány vybrané CRM kampaně a zjištěny jejich vlastnosti, díky nimž byly kampaně ne/úspěšné. Protože komerční …víceAbstract:
The thesis deals with the impact of cause related marketing campaigns on the customers in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Within the theoretical part, the attention is paid to the determination of CRM, as well as to the CSR concept, on whose grounds CRM is based on. For the findings about the situation on the Czech market regarding CRM, chosen CRM campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48404
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Libuše Hošková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Michaela. \textit{Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR} [online].
Praha, 2015 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/ton9ok/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Markéta Lhotáková.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48404
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cause-related marketing a principy jeho fungování
Lenka Šanderová -
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
Eva Brabcová -
Návrh Cause Related Marketingu pro firmu Kiwi.com
Yulia Kolotey -
Vnímání cause related marketingu českým spotřebitelem
Veronika Kuncová -
Cause Related Marketing v prostředí ČR
Petra Lipovská -
Firemní filantropie. Aplikace Cause Related Marketing ve vybrané společnosti.
Tatsiana Karotchanka -
Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací
Veronika DOUBKOVÁ -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec