Michaela Kovářová

Diplomová práce

Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR

The impact of Cause Related Marketing on the consumers in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vliv cause related marketingových kampaní na spotřebitele v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je kromě vymezení CRM věnována pozornost i CSR jakožto konceptu, ze kterého se CRM vyvinul. Pro zjištění situace na českém trhu byly analyzovány vybrané CRM kampaně a zjištěny jejich vlastnosti, díky nimž byly kampaně ne/úspěšné. Protože komerční …více
Abstract:
The thesis deals with the impact of cause related marketing campaigns on the customers in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Within the theoretical part, the attention is paid to the determination of CRM, as well as to the CSR concept, on whose grounds CRM is based on. For the findings about the situation on the Czech market regarding CRM, chosen CRM campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Libuše Hošková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48404