Zhodnocení chování zákazníků při nákupu potravin v České republice – Bc. Adéla Chvojková
Bc. Adéla Chvojková
Master's thesis
Zhodnocení chování zákazníků při nákupu potravin v České republice
Assessment of Customer Behavior at Food Purchase in the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje nákupnímu chování zákazníků. Část práce týkající se teoretických východisek je zpracována na základě sběru dat z odborné literatury a internetových zdrojů. Jsou zde vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V první řadě je definován pojem kupní chování zákazníka a rozdíl mezi zákazníkem a spotřebitelem. Dále následuje typologie spotřebitelů. Velmi důležitou …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the shopping behavior of customers. The theoretical background chapter is processed on the basis of data collection from professional literature and internet sources. The basic concepts related to the issue are explained. First of all, the concept of customer purchasing behavior and the difference between customer and consumer are defined. Then follows the typology of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Rostislav Jurčík, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHVOJKOVÁ, Adéla. \textit{Zhodnocení chování zákazníků při nákupu potravin v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tonije/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Preferenční činitelé zájmových aktivit osob se zdravotním postižením
Kamila Zárubová -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Proces výběru knih rodiči dětem předškolního věku se zaměřením na faktory ovlivňující tento výběr
Kateřina Jamborová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
Sára KULHÁNKOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva