Zhodnocení chování zákazníků při nákupu potravin v České republice – Bc. Adéla Chvojková
Bc. Adéla Chvojková
Diplomová práce
Zhodnocení chování zákazníků při nákupu potravin v České republice
Assessment of Customer Behavior at Food Purchase in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje nákupnímu chování zákazníků. Část práce týkající se teoretických východisek je zpracována na základě sběru dat z odborné literatury a internetových zdrojů. Jsou zde vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V první řadě je definován pojem kupní chování zákazníka a rozdíl mezi zákazníkem a spotřebitelem. Dále následuje typologie spotřebitelů. Velmi důležitou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the shopping behavior of customers. The theoretical background chapter is processed on the basis of data collection from professional literature and internet sources. The basic concepts related to the issue are explained. First of all, the concept of customer purchasing behavior and the difference between customer and consumer are defined. Then follows the typology of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Rostislav Jurčík, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Preferenční činitelé zájmových aktivit osob se zdravotním postižením
Kamila Zárubová -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Proces výběru knih rodiči dětem předškolního věku se zaměřením na faktory ovlivňující tento výběr
Kateřina Jamborová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
Sára KULHÁNKOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva