Analýza nákupního chování zákazníků e-shopů na trhu elektroniky – David Šíma
David Šíma
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování zákazníků e-shopů na trhu elektroniky
Buying Behaviour Analysis of E-shop Customers on the Electronics Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků při nákupu elektroniky v internetových obchodech. Práce rozebírá teoretická východiska nákupního chování a charakteristiku trhu on-line nakupování včetně charakteristiky největších e-shopů. Cílem této bakalářské práce je zjistit způsob chování zákazníků e-shopů při nákupu elektroniky v internetových obchodech a specifikovat jejich nákupní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis of consumer behaviour while purchasing electronics online. The thesis explores theoretical outcomes of consumer behavior and of online electronics market with specification of the biggest e-shops. The aim of this work is to determine the behavior of customers of e-shops when buying electronics on the internet and specify their buying practices. In conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo