Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání – Bc. Gabriela Kujová
Bc. Gabriela Kujová
Diplomová práce
Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
Kindergarten teacher's belief in using research education strategy
Anotace:
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho …víceAbstract:
The suggested diploma work concerns with the points of issue of a kindergarten teacher persuasion about usage of research oriented education. There was a research carried out via participation observation with added content analysis of the educational programs in classes in selected kindergartens in the empirical part. The focus of the research was on individual kindergartens, their educational programs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kujová, Gabriela. Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Norské a české kurikulární dokumenty pro předškolní vzdělávání se zaměřením na lesní školky a cizojazyčnou výuku
Tereza Smutná -
Pojetí lásky a přátelství u dětí 2. stupně základních škol v komparaci s kurikulárními dokumenty
Jana KŘIŠŤÁKOVÁ -
Přírodovědné pokusy pro badatelské strategie vzdělávání v mateřské škole
Veronika Michlíčková -
Možnosti využití badatelské vzdělávací strategie pro děti předškolního věku
Kateřina EXLEROVÁ -
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Anna Matušková -
The Evolution of NATO: 2010 Strategie Concept and the Future Security Environment
Evan BAUN -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek