Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání – Bc. Gabriela Kujová
Bc. Gabriela Kujová
Master's thesis
Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
Kindergarten teacher's belief in using research education strategy
Abstract:
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho …moreAbstract:
The suggested diploma work concerns with the points of issue of a kindergarten teacher persuasion about usage of research oriented education. There was a research carried out via participation observation with added content analysis of the educational programs in classes in selected kindergartens in the empirical part. The focus of the research was on individual kindergartens, their educational programs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUJOVÁ, Gabriela. \textit{Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2020. Available from: https://theses.cz/id/towp00/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kujová, Gabriela. Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Norské a české kurikulární dokumenty pro předškolní vzdělávání se zaměřením na lesní školky a cizojazyčnou výuku
Tereza Smutná -
Pojetí lásky a přátelství u dětí 2. stupně základních škol v komparaci s kurikulárními dokumenty
Jana KŘIŠŤÁKOVÁ -
Přírodovědné pokusy pro badatelské strategie vzdělávání v mateřské škole
Veronika Michlíčková -
Možnosti využití badatelské vzdělávací strategie pro děti předškolního věku
Kateřina EXLEROVÁ -
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Anna Matušková -
The Evolution of NATO: 2010 Strategie Concept and the Future Security Environment
Evan BAUN -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek