Gaze-Related Eye and Head Motion for Virtual Agents – Bc. Jan Krejsa
Bc. Jan Krejsa
Bakalářská práce
Gaze-Related Eye and Head Motion for Virtual Agents
Gaze-Related Eye and Head Motion for Virtual Agents
Anotace:
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat model pro generování pohybů hlavy a očí virtuálních postav v rámci změn pohledu, včetně pohybů očních víček a obočí. V uživatelském testování byla vyhodnocena sdělovací přesnost a subjektivní přirozenost modelu. Výsledky ukázaly, že model zprostředkovává cíl pohledu s přesností vystihující sdělovací přesnost u reálného člověka. Účastníci testování hodnotili …víceAbstract:
The goal of this thesis was to design and implement a model for generating head and eye movements during gaze shifts of virtual characters, including eyelid and eyebrow motion. A user study was conducted to evaluate the communicative accuracy and perceived naturalness of the model. Results showed that the model communicates gaze targets with an accuracy that closely matches that of a human confederate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/amdlv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Fotios Liarokapis, PhD
- Oponent: Mgr. Milan Doležal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.