Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie) – Karolína Krpešová
Karolína Krpešová
Master's thesis
Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)
Direct marketing of food through farmers' markets (case study)
Abstract:
Tématem této diplomová práce je: Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a analytickou. Teoretická část se věnuje nejprve přímému prodeji obecně. Poté práce plynule přechází k fenoménu farmářských trhů, jako jedné z forem alternativních potravních řetězců, který je příkladem právě prodeje produktů přímo zákazníkovi. Práce popisuje jejich …moreAbstract:
The topic of this thesis is: Direct marketing of food through farmers' markets. The work is divided into two parts, theoretical and analytical.The theoretical part first of all describes direct marketing generally. Then, the work moves fluently to the phenomenon of farmers' markets, as a form of alternative food chains, which are an example of selling products directly to customers. Thesis describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lukáš Zagata, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRPEŠOVÁ, Karolína. \textit{Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/tp81x6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights