Aktivizace romských žáků v matematice pomocí slovních úloh – Mgr. Hana Pastuszková
Mgr. Hana Pastuszková
Master's thesis
Aktivizace romských žáků v matematice pomocí slovních úloh
Activating of Romany pupils in mathematics
Anotácia:
Diplomová práce „ Aktivizace romských žáků v matematice pomocí slovních úloh“ je zaměřená na aktivizaci romských žáků v matematice. Cílem bylo přizpůsobit tématiku slovních úloh a jejich formulaci vzhledem k potřebám a mentalitě romských dětí.Abstract:
Diploma thesis “Activation of Romany pupils in mathematics by the help of verbal exercises” is aimed at the activation of Romany pupils of lower classes in mathematic. The aim is to adapt the subject of the word homework and its formulation owing to the needs and mentality of Romany children.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b6do8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2007
- Vedúci: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová -
Kultúrne a sociálne funkcie hier buzkaši a čogán v súčasnom Afghánistáne a Iráne
Lucia ŠIMÁŠKOVÁ -
Online vyučování u dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí z pohledu vyučujících
Anna Janoušková -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Problematika dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí na I. stupni ZŠ
Libuše OBORNÁ -
Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view
Aneta Macíková -
Logicko-didaktická analýza řešení slovních úloh v matematice na 2. stupni ZŠ
Ludmila PECHÁČKOVÁ