Analýza marketingové komunikace Lékařského domu Praha 7 – Michaela Bělíčková
Michaela Bělíčková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace Lékařského domu Praha 7
Analysis of marketing communication of Lékařský dům Praha 7
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci v estetické medicíně s aplikací na Lékařský dům Praha 7. Cílem práce je analyzovat nástroje, kterými Lékařský dům Praha 7 komunikuje se svým okolím, především však se zákazníky a potenciálními zákazníky a připojit vlastní doporučení na jejich zlepšení. Teoretická část se věnuje problematice marketingu ve zdravotnictví, nabídce a poptávce ve …viacAbstract:
This thesis deals with marketing communication in aesthetic medicine, specifically marketing communication of Lékařský dům Praha 7. The aim of this thesis is to analyze communication tools that Lékařský dům Praha 7 uses to communicate with its surroundings, customers and potential customers and recommend some improvements. The theoretical part describes issues of marketing in healthcare, supply and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59375
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedúci: Eva Kašparová
- Oponent: Zuzana Ticháková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59375
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ