Animátor loutkových filmů jeho existence a uplatnění ve 20. a 21. století – Martina Mrázová
Martina Mrázová
Diplomová práce
Animátor loutkových filmů jeho existence a uplatnění ve 20. a 21. století
Puppet Animator
Anotace:
V této magisterské práci se zabývám problematickým postavením českého loutkového animátora. Na základě rozhovorů se dvěma loutkovými animátory zastupujícími současnou loutkovou animaci u nás a zlatou éru minulého století se snažím zjistit, jak fungoval loutkový animátor v minulém století a jak funguje dnes. Za současnou generaci čerpám ze zkušeností loutkového animátora Jana Štencla a za generaci minulou …víceAbstract:
This master thesis deals with the problematic position of the Czech puppet animator. Based on interviews with two puppet animators, representing the current puppet animation and the last century Golden era, I am trying to figure out how the puppet animator worked in the last century and how he works today. For the current generation I draw from the experience of puppet animator Jan Štencl. For the …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
animovaný filmKlíčová slova
loutkový filmKlíčová slova
filmoví animátořiKlíčová slova
práce animátoraObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 10. 2014
- Vedoucí: Jan KLOS
- Oponent: Michal Žabka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Viktora Kubala na Slovenský animovaný film
Juraj Kusenda -
Vlčí stezky - kreslený animovaný film
Vojtěch Dočkal -
Český animovaný film a jeho současná pozice ve filmovém průmyslu
Karolína Kratochvílová