Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky – Dominika Praunspergrová
Dominika Praunspergrová
Bakalářská práce
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Czech consumer buying behaviour on the natural cosmetics market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelek při koupi přírodní kosmetiky v rámci České republiky se zaměřením na přírodní pleťovou kosmetiku. Cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty působící na tomto trhu v České republice, a to na základě identifikování faktorů, které ovlivňují spotřebitelky při koupi přírodní pleťové kosmetiky. Cíle je dosaženo za pomocí analýzy …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with buying behaviour of female consumers when buying natural cosmetics in the Czech Republic with a focus on natural skin care. The aim of this work is to propose marketing recommendations for businesses operating on this market in the Czech Republic, based on the identification of factors affecting consumers when buying natural skin care. The goal is achieved by analysing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Optimalizace koncentrace a dávkování alternativních organických a anorganických látek určených k ošetření osiva sóji luštinaté a řepky olejné
Maxmilián Czernin -
Fotochemie perzistentních organických polutantů v přírodním a umělém sněhu a ledu
Romana Kurková -
Vztah mezi statkovým a minerálním hnojením dusíkem a obsahem živin v půdě a jejich vlivem na výnos a kvalitu ozimé pšenice
Jan Brinar -
Zdroje a distribuce perzistentních organických polutantů v ovzduší a atmosférické depozici střední Evropy
Barbora Palátová Nežiková -
Frakcionace síry a uhlíku v půdě při různé intenzitě hnojení organickými a minerálními hnojivy
Pavel Suran -
Stanovení hliníku a organických kyselin s nízkou molekulovou hmotností ve víně a vzájemný vztah těchto složek
Alena Janošcová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková