Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky – Dominika Praunspergrová
Dominika Praunspergrová
Bachelor's thesis
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Czech consumer buying behaviour on the natural cosmetics market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelek při koupi přírodní kosmetiky v rámci České republiky se zaměřením na přírodní pleťovou kosmetiku. Cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty působící na tomto trhu v České republice, a to na základě identifikování faktorů, které ovlivňují spotřebitelky při koupi přírodní pleťové kosmetiky. Cíle je dosaženo za pomocí analýzy …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with buying behaviour of female consumers when buying natural cosmetics in the Czech Republic with a focus on natural skin care. The aim of this work is to propose marketing recommendations for businesses operating on this market in the Czech Republic, based on the identification of factors affecting consumers when buying natural skin care. The goal is achieved by analysing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRAUNSPERGROVÁ, Dominika. \textit{Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/tpnjj6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Optimalizace koncentrace a dávkování alternativních organických a anorganických látek určených k ošetření osiva sóji luštinaté a řepky olejné
Maxmilián Czernin -
Fotochemie perzistentních organických polutantů v přírodním a umělém sněhu a ledu
Romana Kurková -
Vztah mezi statkovým a minerálním hnojením dusíkem a obsahem živin v půdě a jejich vlivem na výnos a kvalitu ozimé pšenice
Jan Brinar -
Zdroje a distribuce perzistentních organických polutantů v ovzduší a atmosférické depozici střední Evropy
Barbora Palátová Nežiková -
Frakcionace síry a uhlíku v půdě při různé intenzitě hnojení organickými a minerálními hnojivy
Pavel Suran -
Stanovení hliníku a organických kyselin s nízkou molekulovou hmotností ve víně a vzájemný vztah těchto složek
Alena Janošcová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková