Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie – Anna Fišerová
Anna Fišerová
Bachelor's thesis
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na vybraných případech instagramových účtů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které jsou používány českými influencery. Teoretická část se zaměřuje na moderní přístupy marketingu, které bávají spjatá s online světem. Dále je pozornost věnována blogosféře, jsou zmíněny typy blogů, formy spolupráce a přechod od blogů k sociálním sítím. Následně jsou popsány konkrétní …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on selected instruments that are related to Czech influencers. The theoretical part is focuses on a modern approach to marketing, which concerns the online marketing. Next is the focus on blogs there are mentioned as types of blogs, forms of collaboration, and the transition from blogs to social networks. Subsequently, specific social networks (especially Instagram) …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76354
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Michal Šimůnek
- Reader: Klára Šimůnková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76354
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Studie (účinnosti) product placementu v online hrách s využitím eye trackingu
Alice Paštiková -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Adam Šafránek -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Product placement ve videohrách
Jakub LACHMAN -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Schlesingerová