Využití PPC reklamy ke zvýšení prodeje internetového obchodu – Jolana Berková
Jolana Berková
Diplomová práce
Využití PPC reklamy ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití PPC reklamy ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu.Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením internetového marketingu a internetové reklamy. Dále je teoretická část zaměřena na definování PPC reklamy, zá-kladních pojmů s ní spojené a druhy PPC kampaní. Také je zde přestavena struktura PPC kampaně a základní metriky pro její vyhodnocování …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on usage of PPC advertising to increase sales of selected e-shop.The teoretical part of this diploma thesis deals with the definition of internet marketing and internet advertising. The next part of thesis is focused on the definition of PPC ad-vertising, the basic terms associated with it and the types of PPC campaigns. There is introduced a structure of the PPC campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/tppng8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERKOVÁ, Jolana. \textit{Využití PPC reklamy ke zvýšení prodeje internetového obchodu}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/tppng8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Studijní program: Řízení rozvojových projektů, Studijní obor: Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Jiří Krejčí -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý