Bc. Eva Clarkson

Diplomová práce

Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce

Marketing and Communication Strategy of Czech Agriculture and Food Inspection Authority
Anotace:
Předmětem práce je zkoumání možnosti využití principů a nástrojů marketingu ve veřejném sektoru a jejich následné využití pro tvorbu marketingové a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Počátek teoretické části práce definuje základní pojmy spojené s marketingem a s veřejným sektorem. Druhá část kapitoly představuje konkrétní možnosti marketingu v prostředí veřejného sektoru …více
Abstract:
The focus of this thesis is to examine the possibilities of various marketing tools and principles in the public sector and the implementation of these principles to create a marketing and communication strategy for the Czech Agriculture and Food Inspection Authority. The basic concepts of marketing and the public sector are defined in the beginning of the thesis under the theoretical section. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa