Bc. Eva Clarkson

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce

Marketing and Communication Strategy of Czech Agriculture and Food Inspection Authority
Abstract:
Předmětem práce je zkoumání možnosti využití principů a nástrojů marketingu ve veřejném sektoru a jejich následné využití pro tvorbu marketingové a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Počátek teoretické části práce definuje základní pojmy spojené s marketingem a s veřejným sektorem. Druhá část kapitoly představuje konkrétní možnosti marketingu v prostředí veřejného sektoru …more
Abstract:
The focus of this thesis is to examine the possibilities of various marketing tools and principles in the public sector and the implementation of these principles to create a marketing and communication strategy for the Czech Agriculture and Food Inspection Authority. The basic concepts of marketing and the public sector are defined in the beginning of the thesis under the theoretical section. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration