Funkce vedoucí učitelky mateřské školy – Bc. Martina POLLÁKOVÁ
Bc. Martina POLLÁKOVÁ
Diplomová práce
Funkce vedoucí učitelky mateřské školy
Head of kindergarten
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výčet povinností, pracovně právní problematiku, úskalí a další kompetence spojené s funkcí vedoucí učitelky mateřské školy. Cílem diplomové práce je definovat funkci jako takovou a upozornit na fakt, že vedoucí učitelka, stejně jako zástupkyně ředitele/ředitelky pro mateřskou školu, má naprosto totožnou náplň práce, ovšem pozice vedoucí učitelky je znevýhodněna. Na základě …víceAbstract:
The thesis is focused on the list of duties, labour law issues, pitfalls and other competencies associated with the function of the head teacher of a nursery school. The aim of the thesis is to define the function as such and to draw attention to the fact that the head teacher, as well as the deputy headmaster for a nursery school, has exactly the same responsibilities. However, the position of head …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLLÁKOVÁ, Martina. Funkce vedoucí učitelky mateřské školy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce pedagogických pracovníků základních škol v Praze s interkulturními pracovníky
Pavel Tvrdý -
Víkendové relaxační aktivity vedoucí k prevenci syndromu vyhoření pro pedagogické pracovníky základních škol
Romana TICHÁ -
Česká mateřská škola v různých proměnách od roku 1945-2020
Markéta KROPOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Petra FOUSOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni vybraných základních škol
Markéta SYKOROVÁ -
Kompetence asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se sluchovým postižením
Alena VAŠÍČKOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Dagmar DUCHKOVÁ -
Kompetence speciálního pedagoga a sociálního pracovníka z pohledu speciálních pedagogů
Jana Bečičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva