Ilie Nejdanov, B.A.

Diplomová práce

Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)

Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Anotace:
Cílem této práce je zkoumat efektivitu a význam elektronického marketingu v malých a středních podnicích (SME). Pozornost je věnována různým kanálům a komponentům elektronického marketingu a jejich výsledku. Výhody, které přicházejí s vysokou úrovní vývoje internetu, jsou pro MSP životně důležité, aby se udržely na tomto rychle se měnícím globálním trhu. Tato práce se zaměří na identifikaci a popis …více
Abstract:
This work aims to investigate efficiency and importance of Electronic Marketing in Small and medium-sized enterprises (SME). Attention is paid to different channels and components of Electronic Marketing and what effect they produce. The advantages, that comes with the high level of Internet development makes it vitally for SME to adopt, in order to stay competitive in this fast-changing global market …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní