Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME) – Ilie Nejdanov, B.A.
Ilie Nejdanov, B.A.
Diplomová práce
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Anotace:
Cílem této práce je zkoumat efektivitu a význam elektronického marketingu v malých a středních podnicích (SME). Pozornost je věnována různým kanálům a komponentům elektronického marketingu a jejich výsledku. Výhody, které přicházejí s vysokou úrovní vývoje internetu, jsou pro MSP životně důležité, aby se udržely na tomto rychle se měnícím globálním trhu. Tato práce se zaměří na identifikaci a popis …víceAbstract:
This work aims to investigate efficiency and importance of Electronic Marketing in Small and medium-sized enterprises (SME). Attention is paid to different channels and components of Electronic Marketing and what effect they produce. The advantages, that comes with the high level of Internet development makes it vitally for SME to adopt, in order to stay competitive in this fast-changing global market …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dzjpy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek