Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME) – Ilie Nejdanov, B.A.
Ilie Nejdanov, B.A.
Master's thesis
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Abstract:
Cílem této práce je zkoumat efektivitu a význam elektronického marketingu v malých a středních podnicích (SME). Pozornost je věnována různým kanálům a komponentům elektronického marketingu a jejich výsledku. Výhody, které přicházejí s vysokou úrovní vývoje internetu, jsou pro MSP životně důležité, aby se udržely na tomto rychle se měnícím globálním trhu. Tato práce se zaměří na identifikaci a popis …moreAbstract:
This work aims to investigate efficiency and importance of Electronic Marketing in Small and medium-sized enterprises (SME). Attention is paid to different channels and components of Electronic Marketing and what effect they produce. The advantages, that comes with the high level of Internet development makes it vitally for SME to adopt, in order to stay competitive in this fast-changing global market …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dzjpy/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek