Ilie Nejdanov, B.A.

Master's thesis

Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)

Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Abstract:
Cílem této práce je zkoumat efektivitu a význam elektronického marketingu v malých a středních podnicích (SME). Pozornost je věnována různým kanálům a komponentům elektronického marketingu a jejich výsledku. Výhody, které přicházejí s vysokou úrovní vývoje internetu, jsou pro MSP životně důležité, aby se udržely na tomto rychle se měnícím globálním trhu. Tato práce se zaměří na identifikaci a popis …more
Abstract:
This work aims to investigate efficiency and importance of Electronic Marketing in Small and medium-sized enterprises (SME). Attention is paid to different channels and components of Electronic Marketing and what effect they produce. The advantages, that comes with the high level of Internet development makes it vitally for SME to adopt, in order to stay competitive in this fast-changing global market …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní