Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku – Martin ZÁRUBA, DiS.
Martin ZÁRUBA, DiS.
Diplomová práce
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Tasks to develop algorithmic thinking for preschool children
Anotace:
V současné době se interaktivní technologie aktivně využívají ve vzdělávacím procesu. V pedagogické praxi se již dlouho používá termín "aktivní metody a formy výuky". Tento termín sdružuje skupinu pedagogických technologií, které dosahují vysoké aktivity dětí. V poslední době se rozšířil další termín - "interaktivní učení". Využití interaktivních technologií je jedním z účinných způsobů ke zvýšení …víceAbstract:
Currently, interactive technologies are actively used in the educational process. In pedagogical practice, the term "active methods and forms of teaching" has been used for a long time. This term brings together a group of pedagogical technologies that achieve high levels of activity in children. Recently, another term has spread - "interactive learning". The use of interactive technologies is one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁRUBA, Martin. Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Interaktivní prezentační technologie a její využívání na prvním stupni ZŠ v Karlovarském kraji
Nikol FIALOVÁ -
Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
Martin HORÁK -
Synergie módy a technologie v díle oděvní návrhářky Ying Gao
Tereza Turková -
Interaktivní tabule jako didaktická pomůcka na 2. stupni základní školy.
Tomáš JANÍČEK -
Využití interaktivní tabule a osobního počítače při reedukaci specifických poruch učení v cizím jazyce na základní škole
Klára Sieglová -
Využití interaktivní tabule při reedukaci specifických poruch učení na základní škole
Hana Petrová -
Zohlednění různých učebních stylů žáků při výuce anglické gramatiky s využitím interaktivní tabule
Michaela Pokorná