Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně – Eliška Valášková
Eliška Valášková
Bachelor's thesis
Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
1. Theoretical Part: Analysis of conventions and methods of recruiting audiovisual campaigns of universities on the example of communication strategy of Tomas Bata University 2. Practical Part: Audiovisual work, running time min. 10 min., production. (Mgr. Viktor Mayer)
Abstract:
Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních …moreAbstract:
This bachelor thesis focusing on strategy and communication of univerities through pro-motional videos. In the theoretical part is described the marketing of universities, its con-tent and form, as well as forms of marketing communication Next part analyzes university communication strategy. The practical part of the thesis fo-cuses on a specific university, its chosen strategy and examples of promotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Viktor Mayer, Mgr. Markéta Dvořáčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALÁŠKOVÁ, Eliška. \textit{Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně} [online]. Zlín, 2018 [cit. 2024-03-19]. Available from: https://theses.cz/id/tq1348/. Bachelor's thesis. Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. Thesis supervisor Mgr. Viktor Mayer, Mgr. Markéta Dvořáčková.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valášková, Eliška. Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production
Theses on a related topic
-
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Metody propagace vysokých škol
Lenka Mládková -
Propagace vědy na vysokých školách v ČR
Zora Zelená -
Propagace Vysoké školy polytechnické Jihlava
Anna Benedikovičová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř