Nikola Šmídová

Bakalářská práce

Image Rodinného vinařství Jan Plaček

Image of Jan Plaček Family Winery
Anotace:
Bakalářská práce ma za cíl hodnotit vybrané prostředky marketingové diferenciace Rodinného vinařství Jan Plaček. Teoretická část bude zaměřena na moderní trendy marketingu, se zaměřením na image. Praktická část představí zkoumanou firmu a vinařskou oblast, ve které působí. Vlastní výzkum se zaměří na současnou image vinařství mezi stávajícími zákazníky a jejich hodnocení změny etikety. Na základě zjištěných …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.