Nikol Benešová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace kavárny
Marketing Communication Analysis of the Coffee Shop
Abstract:
Kavárny se staly významným místem pro setkávání, relaxaci a pracovní jednání. Kavárny specializující se na výběrovou kávu jsou stále populárnější díky zvýšenému zájmu zákazníků o kvalitu a chuťové vlastnosti kávy. Marketing hraje pro kavárny klíčovou roli v dosažení obchodních cílů, jako je zvýšení prodeje, budování značky a udržení a rozšíření cílové skupiny. Kreativní marketingové strategie jsou …moreAbstract:
Cafes have become significant places for meeting, relaxation, and business negotiations. Cafes specializing in specialty coffee are becoming increasingly popular due to customers' increased interest in the quality and taste of coffee. Marketing plays a crucial role in achieving business goals for cafes, such as increasing sales, building brand awareness, and maintaining and expanding the target audience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149505
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: David Grendysa
- Reader: Tomáš Drga
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie podniku v oblasti kavárenských služeb
Markéta Dušáková -
Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen
Ha Dao -
Analýza komunikační strategie Starbucks coffee
Karolína Jeriová -
Návrh marketingové strategie pro značku Giotto na českém trhu
Petra Lomozová -
Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee
Veronika Zedková -
Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Trang Dinh Huyen -
Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic
Mohamad Alshafei -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná