Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy – Pavel Kotschwar
Pavel Kotschwar
Diplomová práce
Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy
Implementation of e-shop and his role for development of a small company
Anotace:
Práce se věnuje problematice založení elektronického obchodu. První část práce tvoří teoretická východiska, samostatné kapitoly jsou věnovány úvodu do problematiky elektronického obchodování, vzniku a vývoji elektronických obchodů, výhodám a nevýhodám těchto aktivit, marketingu a bezpečnosti. Praktická část této práce je věnována analýze elektronického prostředí a aplikaci teoretických východisek při …víceAbstract:
Graduation theses attends to the problems of the floatation of an e-commerce. The forepart of the work creates theoretical solution, the individual chapters are attended to the introduction of the problems of an e-commerce, floatation and the development of an e-commerce, the advantages and the disadvantages of these activities, marketing and security. The practical part of this work attends to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8145
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2008
- Vedoucí: Ladislav Hartman
- Oponent: Roman Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Čítačky elektronických kníh z pohľadu ich užívateľov: analýza užívateľských stratégií
Viktória Bajaníková -
Založení elektronického obchodu s módními doplňky a oblečením
Kristýna Stroková -
Praxe založená na důkazech - faktory ovlivňující hodnocení klinického výukového prostředí
David SMILEK -
Hodnocení potenciálu turistického informačního centra USE-IT Prague
Kateřina Jedličková -
Optimalizace UX e-commerce projektů vybraného segmentu
Michal Hromek -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
The importance of brick and mortar stores in the development of specialized running e-commerce
Ivana Kopková -
The impact of cross-border e-commerce on China: GDP, exports, and regional development
Xiaoru Zheng