Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti – Ing. Martin Vlach
Ing. Martin Vlach
Bachelor's thesis
Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Elemental formats of internet advertisement and measuring their effciency
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se pokusil shrnout a přiblížit aktuální problematiku internetové reklamy. V teoretické části jsem poskytnul ucelený přehled jednotlivých druhů internetové reklamy, kde jsem největší prostor věnoval kontextové reklamě a optimalizaci webových stránek. V praktické části potom popisuji metody měření účinnosti internetové reklamy a porovnávám účinnost SEO optimalizace na jednotlivé …moreAbstract:
In my bachelor thesis I tried to summarize the current issues and reach of online advertising. In the theoretical part, I provided a comprehensive overview of the various types of internet advertising, where I focused the most on contextual advertising and website optimization. The practical part then describes methods of measuring online advertising effectiveness and compare the effectiveness of SEO …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q5yjr/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLACH, Martin. \textit{Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti} Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/tqekl0/. [cit. 2024-04-17].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Jan Vala -
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
Stanislav Jukl -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
Tomáš Resler -
Základní formáty elektronické internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Filip Líbal -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Lukáš Frydrych -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Ivana Růžičková -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
Richard Fajtl -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Samuel Peter Yvan Salaj