Pavla AMBROŽOVÁ
Bakalářská práce
Marketing hotelového zařízení
Marketing of a Hotel facility
Anotace:
Tato bakalářská práce je o marketingu hotelového zařízení. V první části bakalářské práce jsou zpracovány obecné informace o marketingu - analýzy, plány, realizace a kontrola. Snažím se lépe pochopit marketing a jeho podstatu v podniku. V druhé části jsem zkoumala situaci ve vybraném hotelu na trhu. Vybrala jsem si hotel Vladimír v Ústí nad Labem. Popsala jsem ho, prováděla jsem SWOT analýzu a marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis is about a marketing of the hotel facility. There are processed general informations about the marketing {--} the analyses, the plans, the implementations and the control in the first part of the bachelor thesis. I am trying to understand better to the marketing and its substance in a firm. In the second part I examined a situation in a chosen hotel at a market. I chose the hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jiří Zima
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMBROŽOVÁ, Pavla. Marketing hotelového zařízení. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hotelového zařízení
Jan Lutovský -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová -
VYUŽITÍ NÁSTROJŮ ONLINE MARKETINGU VE VYBRANÉM HOTELOVÉM ZAŘÍZENÍ
Dominik Žák -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelu Best Western Kampa
Ladislav Bubla