Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti – Kundera Kundera
Kundera Kundera
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Customer satisfaction assessment of a specific company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřila na problematiku zákaznické spokojenosti a také na způsoby jejího měření. Jejím cílem bylo zjistit, jaká je zákaznická spokojenost klientů/ek společnosti innogy. Za účelem naplnění tohoto cíle bylo realizováno anonymní dotazníkové šetření, které poskytlo data k zodpovězení hlavní výzkumné otázky (Jaká je spokojenost zákazníků spol. innogy?) a také výzkumných otázek dílčích …moreAbstract:
The bachelor thesis focused on an issue of customer satisfaction and also on methods of its measurement. Its goal was to find out what the customer satisfaction of the inoggy company clients is. In order to meet this goal, an anonymous questionnaire survey was conducted. It provided data to answer the main research question (What is the satisfaction of the innogy company customers?) as well as partial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/hdjye/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
- Reader: Ing. Lena Malačka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová -
Výzkum zákaznické spokojenosti veterinární kliniky
Veronika Hanzelková