Kundera Kundera

Bachelor's thesis

Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

Customer satisfaction assessment of a specific company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřila na problematiku zákaznické spokojenosti a také na způsoby jejího měření. Jejím cílem bylo zjistit, jaká je zákaznická spokojenost klientů/ek společnosti innogy. Za účelem naplnění tohoto cíle bylo realizováno anonymní dotazníkové šetření, které poskytlo data k zodpovězení hlavní výzkumné otázky (Jaká je spokojenost zákazníků spol. innogy?) a také výzkumných otázek dílčích …more
Abstract:
The bachelor thesis focused on an issue of customer satisfaction and also on methods of its measurement. Its goal was to find out what the customer satisfaction of the inoggy company clients is. In order to meet this goal, an anonymous questionnaire survey was conducted. It provided data to answer the main research question (What is the satisfaction of the innogy company customers?) as well as partial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lena Malačka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická