Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce – Bc. Monika DAVIDOVÁ
Bc. Monika DAVIDOVÁ
Master's thesis
Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
Sales promotion focused on consumers in a selected retail unit
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce. V teoretické části práce je vymezen vznik obchodu, jeho členění funkce a specifika. Následující kapitola popisuje marketingovou komunikaci, která je členěna do 5 ti hlavních kategorií - reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations a direct marketing. Literární rešerši uzavírá kapitola marketingový výzkum …moreAbstract:
This thesis is focusing on the sales promotion at a selected retail unit. The theoretical part of this work focuses on history of trade, its diversification, functions and specifics. The following chapter describes marketing communications and is split into 5 different categories advertisement, personal selling, sales promotion, public relations and direct marketing. The literary recherche concludes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAVIDOVÁ, Monika. \textit{Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/tqie43/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DAVIDOVÁ, Monika. Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Marketingová komunikace maloobchodní firmy
Magdalena Halouzková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Tereza Trnková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kamila Pavlíčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights