MgA. Anna ŠLOCAROVÁ
Master's thesis
Marketing a management současného umění
zaměření na projektovou činnost
Marketing and Management of Contemporary Art
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Marketing a management současného umění - zaměření na projektovou činnost" se zabývá otázkou aplikace marketingu a managementu na současné umění, zejména v rámci tvorby výstavních projektů. Orientuje se především na práci a roli organizátorů uměleckých projektů - kurátora a galeristy, dotýká se i ostatních participujících, jež v současném umění figurují. Dále přibližuje rozmanitost …moreAbstract:
The thesis titled 'Marketing and Management of Contemporary Art - A Focus on Project Activities' deals with the application of marketing and management in contemporary art, particularly in relation to the production of exhibition projects. It focuses primarily on the role and work of arts project organisers - curators and gallerists, and also touches on other participants who figure in the contemporary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Jitka Černá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLOCAROVÁ, Anna. \textit{Marketing a management současného umění}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2011. Available from: https://theses.cz/id/tqivoq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠLOCAROVÁ, Anna. Marketing a management současného umění. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Curatorship Studies
Theses on a related topic
-
Vzdělávací akce pro střední management výrobní organizace
Vlastimil HOLČÁK -
Talent management v organizaci XY
Alžběta EREMIÁŠOVÁ -
Kurátorský projekt- skupinová výstava
Eliška JARMAROVÁ -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák