Farid Naghiyev

Bakalářská práce

The impact of advertising on price elasticity

Dopad reklamy na cenovou elasticitu
Anotace:
Výzkum disertační práce byl proveden s cílem analyzovat dopad reklamy na cenovou elasticitu a to, jak mění citlivost spotřebitelských cen. Cílem diplomové práce je prokázat, že se zvýšením ceny může reklama ovlivnit množství, které je třeba zvýšit, a vyvrátit tak obecný ekonomický argument.Teoretická část výzkumu zahrnuje souvislost mezi reklamou a cenovou elasticitou a to, jak ji reklama ovlivňuje …více
Abstract:
The thesis research was conducted to analyse the impact of advertising on the price elasticity and how it changes the consumer price sensitivity. The aim of thesis is to prove that with an increase in price, advertising can affect the quantity demanded to increase, thus disapproving the general economic argument. The theoretical part of research includes the connection between advertising and price …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2020
  • Vedoucí: Tomáš Miklánek
  • Oponent: Klára Čermáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81678