The impact of advertising on price elasticity – Farid Naghiyev
Farid Naghiyev
Bakalářská práce
The impact of advertising on price elasticity
Dopad reklamy na cenovou elasticitu
Anotace:
Výzkum disertační práce byl proveden s cílem analyzovat dopad reklamy na cenovou elasticitu a to, jak mění citlivost spotřebitelských cen. Cílem diplomové práce je prokázat, že se zvýšením ceny může reklama ovlivnit množství, které je třeba zvýšit, a vyvrátit tak obecný ekonomický argument.Teoretická část výzkumu zahrnuje souvislost mezi reklamou a cenovou elasticitou a to, jak ji reklama ovlivňuje …víceAbstract:
The thesis research was conducted to analyse the impact of advertising on the price elasticity and how it changes the consumer price sensitivity. The aim of thesis is to prove that with an increase in price, advertising can affect the quantity demanded to increase, thus disapproving the general economic argument. The theoretical part of research includes the connection between advertising and price …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedoucí: Tomáš Miklánek
- Oponent: Klára Čermáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81678
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Economics
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva